Verwonder je klant
Training Verwonder je klant
Zijn jouw ouders gewoon klanten of echte fans? Heb jij je dit weleens afgevraagd? Echte fans zijn namelijk loyaal, vertellen de goede ervaringen door op een feestje en zijn jouw beste PR en verkopers. Maar hoe worden jouw klanten, jouw grootste fan? Jouw klant wordt fan als jij hem weet te verwonderen. Een klant is verwondert als jij zijn verwachtingen overtreft. Hoe zorg je ervoor dat jouw klanten (van)zelf meer klanten aantrekt? Hoe laat je medewerkers meer kennis delen, zien waar zij voor staan en met trots het bedrijf uitdragen? En hoe versterken de klant en de medewerkers elkaar?

DIRECT RESULTAAT

Wat leer je tijdens deze training?

Door de ogen kijken van de klant, het begrijpen van de behoeften, wensen, situatie en ervaringen van de klant. Iedere klant is anders en heeft een andere behoefte;

Het ontwikkelen van een visie met betrekking tot klantgerichtheid en gastvrijheid: het bepalen van de servicenormen. Waar zijn we sterk in? Waar willen we in uitblinken? Waar ligt onze kracht? Waar worden wij blij van?

Het stimuleren, faciliteren en realiseren van een klantgerichte en gastvrije cultuur: welke standaards willen we halen, welke afspraken maken we gezamenlijk? We brengen samen de klantencontactmomenten in kaart;

Het belang van de kracht van enthousiasme, trots, vertrouwen en gezamenlijk doel van medewerkers. Hoe je door jouw houding en gedrag een klant een klantgerichte beleving kan geven;

Dat ook jij een klant bent van jouw collega en andersom;

Omgaan met de grenzen en belemmeringen van klantgerichtheid;

Welke typen ouders er zijn. Op welke wijze je je gedrag op verschillende typen klanten aan kunt passen;

Op welke wijze je een ontevreden klant weer fan maakt.

In de training ‘Verwonder je klant’ hebben we als doelstelling dat medewerkers het visitekaartje van de organisatie worden. Ze worden betrokken in een klantgerichte en gastvrije cultuur. Zij hebben dagelijks contact met de ouders, weten wat er leeft en weten waar zij én de klant vleugels van krijgen. We versterken wat er al is. Van blije medewerkers krijg je blije klanten en van blije klanten krijg je blije medewerkers.

Nicole van Asten

Eigenaar / Trainster

Doelgroep

Pedagogisch professionals

Duur training

Afhankelijk van de wensen.

Plaats & Data

Op locatie, data op aanvraag.