Gastvrijheid, klantgericht rondleiden
DIRECT RESULTAAT
Wat leren deelnemers tijdens deze training?
Een geplande rondleiding volgens de structuur van een professioneel adviesgesprek te laten verlopen;
Er achter te komen welke aspecten de ouder belangrijk vindt voor de opvang van zijn/haar kind;
De kracht van een organisatie in een ‘elevator pitch’ neer te zetten;
De wensen van de ouder te koppelen aan de sterke punten van hun professionele kinderopvang;
Een rondleiding actief af te sluiten en zo de kans op de inschrijving van een nieuwe klant enorm te verhogen.
Nicole van Asten
Eigenaar / Trainster
Doelgroep
Pedagogisch professionals en managers
Duur training
Plaats & Data
AAN HET WOORD
Deelnemers die je voorgingen
“ Hartelijk dank voor je enthousiaste manier van training geven. We hebben het ook wel eens anders meegemaakt en dan zijn de medewerkers lang niet zo gemotiveerd als nu.”
“Ik ben op de goede weg en de rondleidingen gaan steeds makkelijker. De ouders uit de trainingsopdracht hebben zelfs voor ons gekozen. Ze waren super enthousiast en hebben veel vertrouwen in ons.”
“ Jullie hebben echt kwaliteit geleverd en men ging inderdaad zeer tevreden naar huis, ik ook dus. Mooi dat jullie het zo degelijk afronden ook.”