Gastvrijheid, klantgericht rondleiden

Training Gastvrije, klantgerichte rondleiding
Ouders die staan voor de keuze van kinderopvang gaan ‘shoppen’. Ze verdiepen zich in het ruime aanbod en kiezen na wikken en wegen de organisatie die het beste bij hen en bij hun kind past. Een gesprek op locatie met rondleiding, maakt deel uit van dit belangrijke keuzeproces. Het komt erop aan dit waardevolle contactmoment professioneel aan te pakken.

DIRECT RESULTAAT

Wat leren deelnemers tijdens deze training?

Een geplande rondleiding volgens de structuur van een professioneel adviesgesprek te laten verlopen;

Er achter te komen welke aspecten de ouder belangrijk vindt voor de opvang van zijn/haar kind;

De kracht van een organisatie in een ‘elevator pitch’ neer te zetten;

De wensen van de ouder te koppelen aan de sterke punten van hun professionele kinderopvang;

Een rondleiding actief af te sluiten en zo de kans op de inschrijving van een nieuwe klant enorm te verhogen.

Nicole van Asten

Eigenaar / Trainster

Doelgroep

Pedagogisch professionals en managers

Duur training

2 dagdelen

Plaats & Data

Op locatie, data op aanvraag.

AAN HET WOORD

Deelnemers die je voorgingen

“ Hartelijk dank voor je enthousiaste manier van training geven. We hebben het ook wel eens  anders meegemaakt en dan zijn de medewerkers lang niet zo gemotiveerd als nu.”

Mirjam Buitelaar

Afdelingsmanager, KDV Fransje Plukkebol

“Ik ben op de goede weg en de rondleidingen gaan steeds makkelijker. De ouders uit de trainingsopdracht hebben zelfs voor ons gekozen. Ze waren super enthousiast en hebben veel vertrouwen in ons.”

Monique Zagwijn

KDV Het Steigertje

“ Jullie hebben echt kwaliteit geleverd en men ging inderdaad zeer tevreden naar huis, ik ook dus. Mooi dat jullie het zo degelijk afronden ook.”

A. van 't Sant

Algemeen directeur, Quadraam